lunes, 2 de junio de 2008

Shivaree - Goodnight Moon

Tot parlant i parlant jo li deia que a mi hi ha cançons que em recorden situacions, sona i recordes aquell moment tant especial, ella em deia que no, que les cançons et recorden a persones, i així “discutint” van passar les hores, els pitis i el Tex Mex.

Be, jo us puc dir que a mi les cançons em recorden situacions, no persones en concret. Clar que son situacions en que es veuen implicades persones, però no persones abstractament. En fi, al que anava, que aquesta cançó es la excepció a tota regla, aquesta cançó si que em recorda a ella (o pòster em recorda quan pintàvem i fèiem el piti al balco?).

Va per tu.

3 comentarios:

NiNa dijo...

oohh!!que bonic! pero jo tambe dic que les cançons recorden persones, encara que tinc música per a qualsevol situació. Mira n'hi ha una canço que diu: Canciones que te atrapan,
que recuerdan, que acompañan... quina raó!

Anónimo dijo...

A mi em sembla que més aviat és un tot, no? Pot recordar-te una situació o una persona solament, però si et diu alguna cosa sol ser perquè "el moment" aquest va ser especial. I normalment en aquests moments hi intervenen persones.
És com allò de l'ou i la gallina, no?
Sigui el que sigui la noia en qüestió ja pot estar ben contenta, quin tros de cançó!!

Fender dijo...

Mare meva, mare meva ...la cançó es bonissíma, com el xoc de veure aquesta moreneta amb una retirada a la Bimba bose amb el cabell recullit jejejen que no se perk tenia la visió d una rosseta tipica serà que em creia que era la cantant de No doubt ..
Apoyo les dos reflexions anteriors ..i..callo.